Zodpovězené otázky
g.s.
Koupil jsem tvoje DVD.Něco podobnýho jsi natočil ještě jako mladej kluk,byl tam i Kuchta.Trochu moc stručný, čekal jsem víc osobních postřehů od jednoho z nejlepších v ČR.Závidim ti tu lehkost s jakou jezdíš,jako by jsi tu motorku ani nedržel.No nezbývá než jezdit jezdit jezdit.
Stručné? Já k tomu nemám opravdu více co říci. Napiš, jaké osobní postřehy jsi čekal. Celá ta kazeta je o mých zkušenostech. Tak jak to vysvětluji, tak ten motokros jezdím. Děkuji za pochvalu, jinak v poslední větě správně tušíš, že to je hlavně tvrdou prací, jak dobře jezdit.
petr
čus čépo....daly by se u tebe sehnat polepy?....jestli jo od jaký značky??...dík.
N-Style, FX grafix, ONE.
hamplik
chtel jsem se zeptat jestli nemas nejaky zkusenosti s yamahau yz250f jestli je spolehliva a tak. dik
Zkušenosti s touto motorkou nemám. Vše záleží na údržbě, včasných servisních intervalech apod. To výrazně prodlouží životnost. Slovo spolehlivost bych spíše používal u aut, než u motorek, které týdně koupeme v blátě...
Tom
Prosím tě mám sx 250 05 po nastartování za studena se mě to furt zachlastává a furt musím měnit svíčky,jaký je optimální nastavení karburátoru?jaká má být hl.tryska a volnob.tryska?mám tam 168 a 42.Mám vše seriový,ale jsu druhej majitel tak nevím?Dík moc
Já už si nepamatuji, jaké bylo nastavení, i když jsem tuto motorku měl. První majitel by ti měl k moto dát i manuál... Chyba může být i ve špatném benzínu (pokud odchází svíčky), to se mi teď stává dost často...
PetrTM
Ahoj Jirko, ze všeho nejdřív bych Ti chtěl složit kompliment za to jak ochotně tu na všechno odpovídáš...já bych teda neměl nervy odepisovat tu třeba dvacetkrát na víceméně stejné dotazy...:-)
A teď taková otázečka....teda doufám že zde již někde nezazněla,abych nesestřelil sám sebe :-)...chtěl bych se zeptat jaký je efekt dvojitého nastavování komprese na zadním tlumiči (low speed/ high speed)...? Předpokládám že to není tak prozaické že by člověk jedním nastavoval tvrdost při pomalých rychlostech a druhým když jede "kudlu"...jestli to správně chápu tak ta komprese "high speed" se aktivuje když ten tlumič dostane nějakou velkou ránu...třeba po doskoku na vysokém skoku? Nějak v tomhle nastavování tápu, když jsem ten "high speed" nastavil do cca poloviny rozsahu tak se mnou motorka na menších nerovnostech konala šílený věci,bylo to strašně uskákaný, když ho polevím tak celkem OK,ale zas nevím jestli to pak není moc měkký na skocích (jelikož jsem pouze hobík a jezdím spíš enduro, tak na trati takový ty nejdelší lavice někdy úplně nedoskakuju a při dopadu na rovinu je to docela pecka :-/)....díky za jakoukoli odpověď, čau Petr.
High speed je v podstatě na jízdy přes díry (což si sám poznal), ten druhý šroub je na přitvrzení tlumiče při dopadech. Já sám se v tom moc neorientuji, nikdy jsem to nijak výrazně neřešil. V tom to také až tak úplně není...
valmark
čau čépo díky moc za plakáty a hodně zdaru v sezóně 07!!!!!!!!!!!
Není zač, já také děkuji.
LofasKariero$$
čuuus čepo jezdils někdy v Jedově??
Nejezdil.
Chip&Dail
čau čipku dival sem se že děláš levnyho taxika 4kč/km to je fakt supr.Ne ělám si prdel fandíme ti jako kráva tak to neposer ;-)
Díky, nerad bych takové fanoušky zklamal.
Rajdlys (www.rajdl-mx.wbs.cz)
čau čépo, Na příští sezónu jedeš kawasaki a za Emos? Nebo se něco mění??
Zatím to nemohu potvrdit ani vyvrátit...
Baresi
Ahoj Jirko a Všichni,
Nejprve pro RATTRAYE ten problém co popisuješ jsem řešil u KTM sic u 50atky ale mohlo by to být stejné.Jde o to že karburátor má moc vzduchu kterej se tam někudy přisává podívej se jestli jsi někde nepotratil přepadový hadičky.Dále karbec celej rozeber a nech ho nějakou dobu ležet ať dokonale vyschne protože i jedna kapička vody u trysky (tu jinak nevyženeš)může dělat to co popisuješ.
Jiříku jak se cítíš na ty pity ? Ještě jsem se chtěl zeptat znáš trať v Bystřici?
Na pity se cítím fajn. Už se moc těším. Trať v Bystřici neznám.
jirka
čaues...mám dotaz, budu si kupovat 125, 05 ale nevím jestli Suzuki nebo KTM....co by jsi mi doporučil? díky moc!...a přeju ti hodně uspěchů a taky zdraví!
Jestli dáváš na výběr RM nebo KTM, potom já bych volil KTM. Jednoznačně. Jinak děkuji!
RATTRAY
čus čépo mám ktm 125 r.v.2005 v úpravě TYLA RATTRAY laděný výfuk atd. a když z volnoběhu přidám rychle plný plyn tak se začne dusit a pokud ho furt držím tak chcípne když uberu tak běží dál!! trisku mám 188 a šroub bohatosti je vytočen o 1,5 otáčky. motor jinak de správně prosim poraď už nevim co mám dělat
Problém je v nastavení karburátoru. Chce to přetryskovat. Manuál určitě máš.
Jiří
Ahoj. Chtěl bych se zeptat, snížená hlava u 125 = větší výkon??....viděl jsem to na jedené 125...podle mě je to smrt ojnice ne??...Přeju hodně zdraví a uspěchů.
Na první pohled to tak vypadá. Na ten druhý je to ale propálený píst... Děkuji za přání.
Tom
Jakou si mam koupit značku 125 ja se pořád nemůžu rozhodnout.dík za odp.
HONDA, KAWASAKI, KTM, SUZUKI, YAMAHA. Je to úplně jedno.
jirka
ahoj jirko chtel jsem se zeptat co se deje treba s motorkou kdyz prejdes na jinou (napriklad kam se podela KTM, honda atd...) jestli to prodavas normalne na inzerci a za normalni cenu, nebo jestli levnejs kdyz je zavodne jeta....promin ze te otravuju, jen me to tak napadlo a myslim ze je to zajimavy...hodne uspechu preje jirka
Normálně se ty motorky prodávají za cenu obvyklou. Inzerát jsem žádný nedával, byl o ně celkem slušný zájem. Jinak díky.